Miksi Henri ei herää? 12-vuotias Henri makaa koomassa eikä tule tajuihinsa, vaikka hänen kehonsa on aivan terve.  Henri on pienestä pitäen nähnyt värejä ja liikettä ihmisten ympärillä, ja pystynyt lukemaan toisten tunteita – ja joskus jopa ajatuksiakin hyvin tarkasti. Tämä hänen erilaisuutensa on pelottanut monia läheisiä ihmisiä; hänen vanhempiaan, kavereita sekä opettajia. Henri on oppinut olemaan hiljaa siitä mitä hän näkee ja kokee. Rakas ukki, ainoa henkilö, joka on aina ymmärtänyt Henriä, ilmoitti pojan PSI-kokeisiin (Paranormal Sensory Impressions), jotta hän saisi tietää enemmän omista kyvyistään. Alussa kaikki meni hyvin ja Henri oli erittäin kiinnostunut kokeista, mutta viimeisen kokeen jälkeen hän vaipui koomaan. Pystyttekö tunkeutumaan syvälle Henrin muistoihin ja etsimään keinoa kutsua häntä takaisin?

Pelihuone on tehty immersiiviseksi käyttäen escaperoomeille uudenlaisia kerrontatapoja.  Henrin henki on siellä voimakkaasti läsnä.  Pelin kuluessa syntyy hetkiä, jolloin pitää hidastaa vauhtia ja keskittyä, jotta pääsisi syvemmälle Henrin tapaukseen. Tämä peli ei ole paras valinta pelaajalle, joka haluaa rientää pelin läpi kovalla vauhdilla, ja toisaalta loistava valinta niille, jotka etsivät laatua ja elämyksellisyyttä.

Peliä voi pelata joko Basic-tasolla 3/5 tai Expert-tasolla 5/5

Boy Between-pelejä voit pelata kahdesta näkökulmasta, Boy Between@home ja Boy Between@lab.

Ikäsuositus on 12-vuotiaasta ylöspäin. HUOM! Ainakin yhden pelaajan tulee olla yli 16 vuotta vanha.

Pelin tekijät

Käsikirjoitus: Yvonne Karsten, Virgo Karp
Tehtävien muotoilu: Yvonne Karsten, Virgo Karp
Lavastus ja rekvisiitta: Yvonne Karsten, Virgo Karp, Miranda Dunderfelt, Akseli Makkonen, Matti Varjonen
Musiikki ja tehosteet: Miksaus, Virgo Karp
Valaistus: Virgo Karp
Piirustukset: Miranda Dunderfelt
IT: Johan Höglund, Virgo Karp

Kuvia Pelistä